من أنا

الخميس، 5 فبراير 2009

رسول قلبى!!!!!!!!!!!!!!!!






من يكون هو ليأخذ كل تفكيري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لماذا يأسرني هكذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لماذا أصحو من نومي كل ليله؟؟؟؟؟
فقط لأتذكر حديثا دار بيننا.......
أو حتى كلمة كان قد قالها لي...
لماذا كلما أتذكره أبتسم؟؟؟

لماذا أتضايق عندما لا أتحدث معه؟؟؟؟؟؟
حتى ولو كان لمدة يوم واحد....
لماذا يدق قلبي ؟ وترتعش يداي عندما أتحدث معه؟؟
.............................
..............................



أهو الحب ياترى؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل تراه دق بابي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أم تراني أنا من فتحت له قلبي على مصراعيه؟؟
ليأخذ كل قلبي ولا يترك مكانا لأحد آخر..............
.....................................................




اذا كان هو الحب....................
فلماذا تغيرت هكذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يراني الناس فيقولون أنى تغيرت...........
يقولون عنى أنني أصبحت أكثر إشراقا.........
يقولون عنى أنني أصبحت أكثر مرحا.............
يقولون عنى أنني أصبحت أكثر نضارة..............
............................................................




اذا فاذا كنت أحبه هكذا فكيف يعقل أنه لا يشعر بي؟؟؟؟؟؟؟؟




ألم يقولوا أنه من القلب الى القلب رسول؟؟؟



أذن فلماذا لم يذهب رسول قلبي الى قلبه؟؟؟؟
ليخبره أنني قد ذبت عشقا............




سألت قلبي:اين رسولك ياقلب ليخبره بحبي؟؟؟؟؟؟؟؟
رد قلبي:رسولي هو النظرات.........
رسولي هو الضحكات......
رسولي هو الكلمات.......


سألت قلبي:ألا يشعر بي؟؟؟؟؟؟
رد قلبى:وما يدرينى؟؟؟


سألته ثانية:ألن تخبره؟؟؟؟؟؟؟
قال لي:أخاف أن يبكيني...



أذن سأظل أنتظر أن يشعر هو بحبي له.........
وحتى هذا الحين سأظل أدعى الله أن يخلصني من هذا العذاب....











هناك 13 تعليقًا:

  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    الكلام ده بجد ولا بتهزى
    بتحبى من ورايا ولا ايه؟
    نهارك مش معدى
    وبعدين مين ده اللى مش أخد باله منك ياقمر
    هو يطول؟
    ربنا يخلصك من العذاب ده
    ادينى دعيتلك اهو
    مالكيش حجه بقى
    سمر

    ردحذف
  2. انا بجد مش مصدق والله
    انتى بتتكلمى جد ولا بتهزرى
    لازم تقولى حالا الكلام ده لمين بالظبط؟
    بيسوووووووووووووو

    ردحذف
  3. لا بصراحه الكلام ده كبير بس ياباشا اجمل حاجه فى الحب عذابه ومفيش احسن من كده ولا ايه يا wesoo انتى مش معايا ولا ايه ومفيش حب من غير عذاب لو كان فى الاول او اخره الحب كله عذااااااااااااااب بس عذابه جميل بيخلى الانسان يعرف قيمه حبيبه
    MR HAMDY

    ردحذف
  4. كلام جميل جدا يا ويسو وعجبنى جدا بس الحب مش كله عذاب وبس كمان العذاب فى الحب بيديله قيمه ومعنى

    ردحذف
  5. حلو اوى ومعناه جميل بجد
    وعلى فكره انتى بجد كاتبه كويسه جدا وانسانه جميله اوى
    ودى مش مجامله والله ده رأى

    ردحذف
  6. اقولك حاجة .. انا سيبك مه وهو لما تقلبيه هايسح لوحده ده ممكن يكون عارف وبيتقل

    بس لذيذ اوي حوارك مع قلبك

    ميرسي على الزيارة يا جميل وهاجي كتير واتمنى تتكرر

    سلاااااااااموووووز

    ردحذف
  7. سمر
    طبعا دى مجرد خواطر اوعى تكونى صدقتى؟؟؟؟

    ردحذف
  8. بيسووووووو
    وانت تعرف عنى كده برضه؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  9. حمدى
    ماشى ياسى حمدى
    شكلك حبيب قديم ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  10. محمد عمر
    ممكن برضه
    بس انا شايفه ان قيمة الحب فى غموضه مش فى عذابه
    ولا انت ليك رأى تانى؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  11. lucky
    ده انت اللى انسان جميل والله
    وشكرا على كلامك الجميل ده

    ردحذف
  12. فتافيت
    انتى شايفه كده يعنى؟؟؟؟
    ميرسى ليكى انتى على الزياره
    ومدونتك زيك احلى من السكر والله
    وانا اتمنى ان دى متكونش اخر زياره
    وبالنسبه لى هتلاقينى عندك على طووووووول
    سلامكو ياقمر

    ردحذف
  13. كلامك حلو اوى
    وبجد بيدخل القلب علطول
    بس انتى ليه حسه انه مش حاسس بيكي
    مايمكن هو ده ال مخليه
    حاسس انه مايستهلش الحب ده...؟

    ردحذف

اتكلم براحتك الكلام مش عليه جمرك